۱۳۹۶ تیر ۱۸, یکشنبه

آخرین جزئیات اسیدپاشی در پارکینگ فاطمی



خبرگزاری هرانا – مردی که متهم است روی همکارش در پارکینگ طبقاتی اسید پاشیده ماجرا را شرح داد. متهم ۵۰ ساله در در شرح ماجرا گفت “من از رفتارهای جعفر کلافه شده بودم. او پول زیادی بابت پارک از مردم می‌گرفت.”
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از روزنامه جوان، عصر روز پنج‌شنبه، ۱۵ تیرماه بود که به مأموران پلیس تهران خبر رسید، یک‌حادثه اسیدپاشی در پارکینگ طبقاتی حوالی میدان فاطمی اتفاق افتاده است.
لحظاتی بعد از حادثه بود که مأموران پلیس در محل حاضر شدند و عامل حادثه را که مردی ۵۰ ساله بود، بازداشت کردند.
همچنین معلوم شد که قربانی حادثه مردی ۴۸ ساله است که از ناحیه صورت، سینه و گردن دچار جراحت ناشی از سوختگی اسید شده و به بیمارستان مطهری منتقل شده است.
همزمان از بیمارستان خبر رسید که قربانی حادثه دچار ۱۲ درصد سوختگی شده است.
مرد اسیدپاش روز گذشته از اداره پلیس به دادسرای امور جنایی منتقل شد و مقابل بازپرس مورد تحقیق قرار گرفت.
او در شرح ماجرا گفت: “من از رفتارهای جعفر کلافه شده بودم. او مردی حقه‌باز است که پول زیادی بابت پارک از مردم می‌گرفت. رفتار او باعث شده بود تا مدام به او هشدار بدهم، اما توجه نمی‌کرد. جعفر سرکار بود و من زیردستش بودم، اما دلیل نمی‌شد که چشم روی رفتارهای زشت او ببندم. متهم ادامه داد: من چندبار نزد مالک پارکینگ رفتم و از جعفر گلایه کردم”.
انتظار داشتم که او به حرفم گوش دهد و در این باره از جعفر توضیح بخواهد، اما مدام وعده می‌داد و بعد هم همه چیز را فراموش می‌کرد. جعفر هم به رفتارش ادامه می‌داد. همین رفتار او سبب شد تا تصمیم به اسیدپاشی بگیرم. تصمیم را همان روز گرفتم و آن را اجرا کردم. بعد از حادثه همکارانم با پلیس تماس گرفتند. من دوباره مشغول کارم شدم تا اینکه مأموران از راه رسیدند و من را بازداشت کردند.
متهم گفت: “می‌دانم به خاطر کاری که کرده‌ام مجازات می‌شوم، اما باید جواب گستاخی‌های جعفر را می‌دادم”.
بعد از ختم جلسه متهم برای تحقیق بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

ازدواج دختران زیر ۱۳ سال حتی با اجازه پدر و دادگاه ممنوع می‌شود

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس گفته است آمار طلاق، افزایش ازدواج کودکان، افزایش فاصله سنی بین دختر و پسر در ازدواج‌ها و مرگ‌ومیر تعداد بسیا...